نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات سازمان‌ها کم است که‌ این کاستی می‌تواند با همت خیران و کمک بزرگان رفع شود، باید فارغ از جایگاه سازمانی دست به دست هم برای رفع مشکلات دهیم.
کد خبر: ۴۱۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹ 04 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، عبدالرضا مصری در جلسه مجمع خیران مساجد استاندر دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مجمع خیران مسجدساز تاکنون در ساخت مساجد بسیاری در نقاط مختلف استان نقش داشته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز خوشحالی از حضور شخصیت‌های حقیقی در جلسه مجمع خیران مساجد استان، تصریح کرد: اعتبارات سازمان‌ها کم است که‌ این کاستی می‌تواند با همت خیران و کمک بزرگان رفع شود، باید فارغ از جایگاه سازمانی دست به دست هم برای رفع مشکلات دهیم.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید در راستای تسهیل مشارکت خیران در ساخت مسجد، احیا و توسعه سنت‌الهی اهتمام جدی داشته باشند، افزود: اهمیت مسجد در نگاه قرآن کریم آن‌چنان است که خداوند مسؤولیت ساخت و تعمیر مسجد را بر عهده پیامبران الهی گذاشته است.

مصری با اشاره به اینکه جریان‌های انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت، تصریح کرد: جامعه اسلامی به مسجد نیازمند است و باید سعی شود که روستایی در استان بدون مسجد نباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار