عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اهمال وزارت علوم در واقع تلاش برای تعطیل کردن و متروکه ساختن دانشگاه رازی اسلام آباد غرب است که خیانت دولت تدبیر به یک طرح آموزشی و ملّی در این شهرستان قلمداد می‌شود.
کد خبر: ۴۲۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه  اظهارداشت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای رفع مانع از احداث دانشکده فنی و مهندسی رازی اسلام آباد غرب یک ماه وقت خواست، اما تاکنون کاری برای این مرکز آموزشی انجام نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مطابق مصوبه سفر دوم رئیس جمهور سابق قرار شد که دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی اسلام‌آباد غرب در این شهرستان احداث شود، دولت عملا برای بهره‌بردای سریع از این پروژه گامی برنداشته است.

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک ردیف یک میلیارد تومانی به علاوه یک میلیارد تومان کمک خیّر مربوطه نیز به عنوان بودجه به این امر اختصاص یافته است، در حالی که ساخت این مرکز آموزشی با بدقولی‌های دولت مواجه شده است.

این مسؤول یادآور شد: متاسفانه اهمال وزارت علوم تاکنون ادامه دارد و دانشجویان این دانشکده در شهرستان اسلام‌آباد غرب در فضایی نامناسب(ساختمان مدرسه) به سختی مشغول تحصیل هستند و کمترین تجهیزات آموزشی را نیز در اختیار ندارند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه عنوان کرد: اکنون تنها اقدام دانشگاه رازی، تلاش برای تعطیل کردن و متروکه ساختن دانشگاه رازی اسلام آباد غرب است که خیانت به یک طرح آموزشی و ملّی در منطقه قلمداد می‌شود.

این مسؤول با طرح این پرسش که چرا اهمال وزارتخانه علوم در عدم توجه و ساخت این پروژه علمی در شهرستان اسلام‌آباد غرب با وجود نیاز به توسعه فضای آموزشی در کشور ادامه دارد؟ به لزوم تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: منویات مقام معظم رهبری توجه و تقویت فضاهای علمی و آموزشی در کشور و به به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته است و مردم اسلام آبادغرب و دالاهو حق دارند که این مطالبات را پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار