استاندار کرمانشاه گفت: انتخابات حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش است، که توجه به آن جدی بوده که اهم اداره ی کشور در دولت تعیین می شود.
کد خبر: ۴۲۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 16 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از  کرمانشاه، اسدالله رازانی امروز در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر در سالن شهدای دولت استانداری ، اظهارداشت: برگزاری مناظره ها موجب تصمیم گیری درست در انتخاب رئیس جمهور می شود، و کارنامه ی قبل و بعد از مسئولیت آنان در معرض دید عموم  قرار گزفته می شود، و کسی کهدعهده دار مسئولیت می شود به ناچار باید مسئولیت خود را اجرا کند.

وی با بیان اینکه آنچه که در جلسه ازسوی هنرمندان مطرح شد، موجب می شود که عملکردما از جانب رسانه هاضعیف نشان داده شود، افزود: برگزاری نشست با اصحاب فرهنگ و هنربه دلیل اختلافات مابا مدیر کل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت نمی گرفت.

استاندار کرمانشاه گفت: به دلیل اختلاف و کدورت ما با مدیر کل پیشین اداره فرهنگ و ارشاد سبب شد که برگزاری جشنواره ی کرمانشاه ( سال گذشته در کیش) به اداره کل میراث، فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی محول کنیم و با توجه اینکه کیش مرکز توریستی بوده و معرفی فرهنگ کرمانشاه باید درمرکز استان برگزار می شد.

رازانی با اشاره به پایان مدیرپیشین کل فرهنگ و ارشاداسلامی، خاطرنشان کرد: صاحبان رسانه ممکن است این نشست ما را ( اصحاب فرهنگ و هنر) را به تبلیغات انتخاباتی ربط دهند، درحالیکه ما به عنوان مجری انتخابات در استان حق نداریم از کاندید محبوب خود حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: من پیگیر مطالبات هنرمندان می شوم،امروز ه صاحبنظران معتقدند فرهنگ زیربنای سیاست و اقتصاد است، ولی ما اکنون با مشکلاتی در این زمینه مواجه ایم که دلایل عقب ماندگی ما مشکلات  مسایل فرهنگی است.

استاندار کرمانشاه، استان کرمانشاه را نسبت به سایر استان های دیگر مصرف گرا معرفی کردو گفت: در استان نرخ سپرده گذاری خیلی پایین است که برای رفع مشکلات باید در عرصه ی فرهنگ کار شود، که درزمینه ی فرهنگ ما محدودیت منابع و مشکلاتی در این زمینه روبرو هستیم که موجب شده نهادینه کردن فرهنگذدر زمینه های مختلف زمانبرباشد.

رازانی با بیان اینکه هنر اوج تکامل در زندگی انسانی است، تصریح کرد: افراد پس از نیازهای زیستی نیاز به نیازهای روحی دارند، و مسیر توسعه در زمینه های مختلف از فرهنگ می گذرد و مدامی که زمینه ی فرهنگ مشکل داشته باشیم توسعه اقتصاد و سیاست امکان پذیر نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار