رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه گفت: هادی جعفری، قایقران کرمانشاهی به همراه دیگر ورزشکاران تیم‌ ملی کایاک زیر 23 سال در سومین مرحله اردوی آمادگی، به آب می‌زند.
کد خبر: ۴۲۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمد سهراب‌بیگ ، اظهار داشت: قایقرانی تیم‌ ملی کایاک زیر 23 سال از امروز تمرینات خود را در سومین مرحله اردوی آمادگی، در دریاچه آزادی آغاز کرده‌اند.

رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمرینات سومین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ ملی کایاک جوانان نیز پنجم خرداد‌ماه در دریاچه آزادی شروع می‌شود، گفت: اردوی تیم زیر 23 سال تا 24 خردادماه و اردوی تیم کایاک جوانان تا 25 خردادماه ادامه دارد.

وی به حضور چهار قایقران در اردوی آمادگی، تیم‌ ملی کایاک زیر 23 سال اشاره و بیان کرد: هادی جعفری از کرمانشاه، پوریا شریفی و علی‌رضا جهان‌نما از تهران‌، مجید جواهری از خراسان رضوی و امیرحسین غریب از گیلان به مدت 20 روز زیر نظر حسین ملکی به عنوان مربی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به حضور 9 نفر در اردوی آمادگی تیم‌ ملی کایاک جوانان، تصریح کرد: نمایندگانی از استان‌های تهران، کردستان، مازندران، گیلان و لرستان در این اردوها فردا حضور پیدا می‌کنند که کرمانشاه در این رده سنی نماینده‌ای ندارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار