نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم آشنایی نسل جوان با افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) تاکید کرد.
کد خبر: ۴۳۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 04 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،آیت‌الله امان‌الله نریمانی، بزرگداشت امام خمینی(ره) را وظیفه همگان عنوان کرد و افزود: باید همگان را با افکار و اهداف امام خمینی(ره) آشنا کرد.

آیت‌الله نریمانی با اشاره به هجمه‌های شرق و غرب برای دور نگهداشتن نسل جوان و جهانیان از اندیشه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: این مهم ضرورت معرفی شخصیت امام خمینی(ره) به همگان را نشان می‌دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه بسیاری از زوایای شخصیتی امام خمینی(ره) ناشناخته مانده، افزود: تنها موفق به شناخت بعد سیاسی زندگی امام خمینی شده‌ایم و خیلی از ابعاد شخصیتی زندگی ایشان از اخلاق، معنویت و... ناشناخته مانده است.

وی در ادامه لازمه ترویج هر اندیشه‌ای را بعد از علم و آگاهی نسبت به آن اندیشه، عمل کردن به آن عنوان کرد و افزود: مسئولین نظام با عمل به دیدگاه‌ها و مبانی فکری امام خمینی(ره) در حوزه‌های مختلف خواهند توانست جامعه و به ویژه نسل جوان را با اندیشه‌های بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی ایران آشنا کنند.

آیت‌الله نریمانی، سپس امام خمینی(ره) را یک پدیده بی‌نظیر خواند و  ادامه داد: امام خمینی(ره) زمانی قیام کرد که دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و نامی از اسلام باقی نمانده بود، لذا گویی خداوند به این مرد بزرگ ماموریت داد تا اسلام را زنده کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار