شاعر کرمانشاهی گفت: مقام معظم رهبری با خلاهای شعر اشاره فرمودند که همه از این دقت و تسلط حیرت زده شدند و معظم‌له پرداختن به موضوعات روز جهان را با بیان شیوا مطرح کردند.
کد خبر: ۴۳۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 11 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،اصغر عظیمی‌مهر ، اظهار داشت: شعرای مطرح کشور شب گذشته با مقام معظم رهبری دیدار داشتند که تا نیمه‌های شب به طول انجامید و معظم‌له سخنان حکیمانه‌ای مطرح کردند که در حد فنی‌ترین مباحث ممکن در حوزه شعر و ادبیات بود.

این شاعر کرمانشاهی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال به صورت ویژه مباحث فنی و کارسازی را مطرح کردند، گفت: مقام معظم رهبری با تسلط حداکثری نکاتی مهم را در باب شعر بیان فرمودند که موجب حیرت اساتید شعر شد.

‌وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هر ساله نکات مهم را به شعرا تذکر می‌دهند، ادامه داد: کسی تاکنون در مورد گستره واژگانی و مضمون‌پردازی مباحثی به این دقت نگفته بود و کسی تاکنون جرات نداشت بگوید شاعران اگر تلاش کنند به حدی می‌رسند که از حافظ بالاتر می‌روند.

عظیمی‌مهر خاطرنشان کرد: ایشان با خلاهای شعر اشاره فرمودند که همه از این دقت و تسلط حیرت زده شدند و معظم‌له پرداختن به موضوعات روز جهان را با بیان شیوا مطرح کردند.

وی با بیان اینکه معظم‌له در مورد با هجو کشیدن موضوعاتی همچون کنار هم سر گرفتن جاهلیت مدرن، جاهلیت قبیله‌ای آمریکا و عربستان اشاره‌ای داشتند، اضافه کرد: فی‌البداهه کلمات جایگزین و مناسب به شعرا در شعرهایشان پیشنهاد دادند که کار بسیار ارزشمندی است.

عظیمی‌مهر به اشاره به احساس صمیمیت خاصی در کنار مقام معظم رهبری، بیان کرد: ایشان به شعرا بسیار لطف دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار