نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: 8پروژه های مهار آب های مرزی و کانال کشی در استان با تاخیر زیادی در حال انجام است،لذا مسئولین باید در این زمینه تلاش بیشتری از خود نشان دهند، زیرا انجام این پروژه ها تاثیر زیادی در توسعه کشاورزی در این شهرستان ها خواهد داشت.
کد خبر: ۴۴۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 16 June 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک، آیت الله مصطفی علماء در دیدار با جمعی از مسئولین بخش کشاورزی، کشاورزان، عشایر و تشکل های کشاورزی استان، اظهار کرد: با وجود اقدامات خوب انجام شده در بخش کشاورزی، هنوز در بخش های کشاورزی و دامپروری نیاز به انجام کارهای بیشتری  است.

وی خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه ظرفیت های طبیعی بسیار خوبی در زمینه های کشاورزی و دامپروری دارد و استفاده از این ظرفیت ها می تواند تاثیر  زیادی بر بهبود شرایط اقتصادی و کاهش بیکاری در استان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: کشاورزی باید به روز باشد و با مدیریت صحیح منابع آبی باید سعی شود در مناطقی که امکان تبدیل کشت دیم به آبی وجود دارد، این کار انجام شود، زیرا بهره وری در زمین های آبی خیلی بیشتر و کیفیت محصولات بالاتر است.
ایشان افزودند: باید به مشکلات کشاورزان و دامپروران رسیدگی کرد و پول محصولات کشاورزی آن ها که توسط دولت خریداری شده به موقع پرداخت گردد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار