معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه جزء سه استانی پیشرو درزمینه کارورزی است که اعتبارات خوبی رادارد و از علاقه مندان به کارورزی خواست از این فرصت استفاده لازم را ببرند.
کد خبر: ۴۵۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 04 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، در مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه استان کرمانشاهکه  با حضور یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت، مسئولین استانی و جمعی از صنعتگران استان کرمانشاه  برگزار شد،رضا رحیمی افزود: مردم به نظام و حکومت اعتماد و اعتقاد دارند و این را با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای ثابت کردند و به ویژه مردم کرمانشاه در این خصوص نشان دادند از درجه بالایی از اعتماد برخوردارند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی دولت در بحث اشتغال اما باید نگاه ویژه ای به استان کرمانشاه در این بحث داشته باشد

رحیمی تاکید کرد: دولت تا آنجا که لازم و در توان  داشته باشد کمک می کند وانتظار می رود همه بخش ها خصوصا بخش خصوصی دولت را یاری دهند.

 معاون امور اقتصادی استانداری استان کرمانشاه گفت: مردم استان ما در انتخابات خوب عمل کردند و در بخش صنعت هم انتظار می رود وارد عمل شوند.استان کرمانشاه چشم انتظار نگاه ویژه دولتمران است.

در ادامه  علی حجتی، نماینده بخش خصوصی در استان کرمانشاه ابراز داشت:  سود بانکی بالای ۲۵درصد است و بخش خصوصی مطالباتی دارد که گوش شنوا ندارد. چه کسب وکاری در دنیا وجود دارد که با سود ۲۵ درصد و بالا تر بتواند سر پا باش.واین موضوع بایستی باز نگری شود ونرخ سود تک رقمی باشد.

نماینده بخش خصوصی در استان کرمانشاه تصریح کرد: کیفیت کالای ایرانی فقط کافی نیست  وقتی در معرض قاچاق وکالاهایی که تعرفه آن صفر است قرار داریم. با این وضعیت چگونه می توانیم کالای با کیفیت تولید کنیم؟

وی تاکید کرد: شهر صنعتی کرمانشاه تبدیل به آهن های شکسته شده است و کسی آن را کالبد شکافی نمی کند.چرا تولیدات ما در شهرک صنعتی نیست؟ ما چه انگیزه ای برای سرمایه گذار در استان را داریم؟ اینجا با توجه به سود بانکی بالا کار پیش نمی رود.

حجتی اظهار داشت: عده ای راحت طلب که پول هایشان را در بانک سپرده می گذارند وسودش را می گیرند و استفاده می کنندو این افراد به خودشان هم حق می دهند اما در مقابل تولید کننده دل شیر می خواهد با زمین و زمان  بایستی بجنگی تا یک کارخانه تولید شود، دارایی، تامین اجتماعی، سود، قسط، چک و... آیا به نظر شما این جوری می شود کشوری را صنعتی کرد؟


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار