مسؤول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: سومین جشنواره استانی مولودی‌خوانی به همت بسیج هنرمندان به مناسبت هفته وحدت در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 09 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،صلاح‌الدین قره‌تپه ، از برگزاری سومین جشنواره استانی مولودی‌خوانی توسط بسیج هنرمندان کرمانشاه خبر داد.

مسؤول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی استعداد‌های جوان، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت و تولید آثار هنری مولودی‌خوانی و حفظ انسجام بین گروه‌های مولودی‌خوانی در استان‌ برای سومین سال است که به همت سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.

وی به تاریخچه این جشنواره در سازمان بسیج هنرمندان اشاره و بیان کرد: طی سال‌های گذشته در راستای حفظ وحدت و همدلی بین شیعیان و اهل‌سنت استان کرمانشاه گروه‌های مختلف مولودی‌خوانی زیرنظر انجمن آواها و نواهای بسیج هنرمندان سازماندهی و تجهیز شدند و بعد از فراگیری آموزش‌های لازم‌، جشنواره مولودی‌خوانی استانی کار خود را آغاز کرد.

قره‌تپه با تاکید به محورهای جشنواره استانی مولودی‌خوانی، تصریح کرد: این جشنواره با 9 محور از جمله میلاد حضرت ختم المرسلین(ص)، استکبار ستیزی، جنبش‌های بیداری اسلامی در جهان اسلام، وحدت اسلامی و مبارزه با اندیشه‌های تکفیری، آرمان‌های انقلاب و بسیج، فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، امر به معروف و نهی از منکر، تقویت روحیه نشاط و شورآفرینی در جامعه اسلامی برگزار می‌شود.

این مسؤول گفت: گرو‌ه‌های مولودی‌خوان در استان کرمانشاه می‌توانند حداکثر تا تاریخ 30 آبان‌ماه آثار هنری خود را در قالب سی‌دی به همراه شناسنامه گروه به دبیرخانه این جشنواره به آدرس کرمانشاه، میدان آزادگان، مجتمع فرهنگی هنری انتظار، دفتر بسیج هنرمندان کرمانشاه ارسال کنند.

وی در پایان، اظهار داشت: سومین جشنواره استانی مولودی‌خوانی همزمان با ولادت حضرت ختم‌المرسلین محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت در کرمانشاه برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار