برگزاری جشنواره فرهنگی- ادبی مرصاد در استان کرمانشاه

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تلاش برای برگزاری جشنواره فرهنگی- ادبی مرصاد در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 28 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،پریسا محمدی، گفت : انقلاب اسلامی ایران خط بطلانی بر اندیشه های مسلط جهان یعنی لیبرال دموکراسی و نظام کمونیسم بود و مسیر جدیدی از تفکر سیاسی را در جهان عرضه کرد که خوشایند تفکرات غالب آن روز نبود.

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود : مخالفین انقلاب از همان آغاز به دنبال حذف انقلاب اسلامی ایران بودند و با اقدامات خصمانه ایران را وارد جنگ هشت ساله کردند.

وی ادامه داد: جنگ هشت سال دفاع مقدس نمادی از مقاومت ملی ایرانیان در مقابل نظام سلطه جهانی بود و ملت ایران در این آوردگاه با شجاعت تمام تاریخ را مبهوت رشادت ها و فداکاری های خود کردند.

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود : خاطرات جنگ گنجینه فراموش نشدنی از ایثار و شهادت و شجاعت و فداکاری است که عقل از درک این مفاهیم انسانی عاجز است.

وی افزود : استان کرمانشاه سرزمین خاطرات ماندگار هشت سال دفاع مقدس است که نقطه نقطه آن یادآور حماسه و ایثار و ازخودگذشتگی مردمان است و بدون شک خاطرات آن برای همیشه در تاریخ این منطقه برای آیندگان باقی خواهد ماند.

محمدی افزود : مرصاد نماد مقاومت ملی ایران برای مقابله آخرین خواب دشمنان انقلاب بود  و خواب آنها را آشفته تر از قبل کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: امید است در سال های آتی بتوانیم جشنواره فرهنگی ادبی مرصاد را به اجرا در بیاوریم و از پتانسیل فرهنگ و هنر برای انتقال ارزش  های این حماسه ماندگار به آیندگان استفاده کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار