شهردار کرمانشاه با بیان اینکه روزهای آغازین ماموریت من مصادف باشهادت شهیدان مدافع حرم ( اکبر نظری و حسین علیخانی ) بود که طی جلساتی با امام جمعه و اعضای شورای شهر بصورت لایحه آن به شورای شهر ارجاع و به تصویب رسید و از تقاطع ده مجنون به شهدای مدافع حرم تغییر یافت.
کد خبر: ۴۷۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 01 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، روز سه شنبه  آرش رضایی در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح شهدای مدافع حرم باحضور جمعی از مسئولان استانی، اظهارداشت: ما امروز شاهد افتتاح پروژه ای عمرانی هستیم که روزانه  اخبار ناامنی و ویرانی را در منطقه می شنویم که به برکت وجود رهبری و سربازان مدافع حرم در امنیت کامل در حال ساخت و ساز و افتتاح پروژه ها هستیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت این پروژه ناشی از اولویت قراردادن استانداری در تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه بوده است، افزود: در ساخت پروژه هرجایی که کمبود اعتبار داشته ایم استانداری و فرمانداری در این زمینه پای کار بوده اندکه تزریق نقدینگی عامل پیشرفت پروژه بوده است.

شهردار کرمانشاه درادامه خاطر نشان کرد:  تامین اعتبارپروژه ترکیبی از منابع داخلی و دولتی بوده است که در مجموع ۱۹/۵ میلیارد تومان صرف تکمیل پروژه شده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور ناشی از فداکاری سربازان مدافع حرم و دیپلماسی قوی کشور است افزود: با وجود ناامنی در منطقه  به تعبیر رهبری  دشمنان نتوانسته اند در کشور ما ترقه ای را آتش بزنندو این دوبال موجب امنیت  نفوذ ناپذیری کشور شده است.

رضایی با اشاره به اینکه در تیرماه سال۹۵ این پروژه با ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل من داده شده، اظهارداشت: از تیرماه سال گذشته تا کنون این پروژه ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که اکنون به پیشرفت کامل رسیده و تقاطع غیر همسطح افتتاح می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار