معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قیمت مرغ اکنون در کرمانشاه بین 8000 تا 8600 تومان است، گفت: با هرگونه گرانفروشی مرغ برخورد می‌شود.
کد خبر: ۴۷۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 02 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،عباس سجادی ، با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: افزایش قیمت‌ها به صورت کشوری است و تنها مختص استان کرمانشاه نیست.

وی افزود:خوشبختانه افزایش قیمت مرغ در استان کرمانشاه از سایر استان‌ها کمتر بوده که یکی از دلایل آن تولیدکننده بودن استان کرمانشاه است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قیمت مرغ در مرغ فروشی های سطح بازار متفاوت است، یادآور شد: این اختلاف قیمت‌ها   بیشتر مربوط به مرغوبیت مرغ و حتی بسته بندی آن است که تخلف محسوب نمی‌شود .

سجادی با بیان اینکه برای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد سودجو، نظارت‌ بر واحدهای مجاز فروش مرغ به صورت روزانه صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پرونده تشکیل شده و به تعزیرات ارجاع می‌گردد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمانشاه از مردم خواست شکایات خود را در خصوص هرگونه تخلف در زمینه عرضه مرغ از طریق شماره‌های 124 و 38250088 مطرح کنند. 



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار