مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعال شدن 18 پایگاه آموزش و پرورش برای ارائه مشاوره و انتخاب رشته داوطلبین آزمون سراسری در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 07 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سلیمان محبی ، با بیان اینکه کنکوریها از 19 تا 23 مرداد ماه فرصت ثبت انتخاب رشته خود را دارند، اضافه کرد: از امروز (16 مرداد) کار ارائه مشاوره به داوطلبین مجاز در پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش آغاز شده است.

محبی با اشاره به فعال شدن 18 پایگاه آموزش و پرورش برای ارائه مشاوره و انتخاب رشته داوطلبین آزمون سراسری افزود: از این تعداد 9 پایگاه در شهر کرمانشاه و در نواحی سه گانه آموزش و پرورش شهر کرمانشاه فعال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  افزود: در شهرستانهای پرجمعیت استان کرمانشاه همچون اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، روانسر، سنقروکلیایی، کنگاور، هرسین، صحنه و ثلاث باباجانی پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش برای ارائه مشاوره  به داوطلبان آزمون سراسری در امر انتخاب رشته فعال شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه هزینه انتخاب رشته در پایگاه های آموزش و پرورش 30 هزار تومان است، افزود: این رقم برای فرهنگیان نیم بها است.

به گفته محبی پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش از ساعت هشت صبح تا 14 فعال هستند.

محبی با بیان اینکه کار انتخاب رشته در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش توسط نرم‌افزارهای معتبر و آن‌لاین انجام می‌شود، اظهار کرد: این مراکز مطمئن بوده و می‌توانند کنکوری‌ها را در انتخاب رشته درست‌تر و منطقی‌تر یاری دهند.

این مسئول به داوطلبین مجازی که قصد انتخاب رشته دارند، توصیه کرد: برای انتخاب رشته خود به پایگاه‌های معتبر مراجعه کنند و حتما دفترچه شماره دو را هم با دقت مطالعه کنند.
 
 محبی سپس با بیان اینکه انتخاب رشته باید بر اساس توانایی، علایق و استعدادهای داوطلب انجام شود، از داوطلبین مجاز به انتخاب رشته خواست تا در انتخاب رشته خود شرایط دانشگاه، رشته و آینده شغلی آن را در نظر داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته بیش از 15 هزار نفر از داوطبین آزمون سراسری کار انتخاب رشته خود را در پایگاه‌های آموزش و پرورش استان انجام دادند، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال افراد بیشتری برای انتخاب رشته به پایگاه‌های آموزش و پرورش مراجعه کنند.




منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار