مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت:خبرنگاران در مواقع بحران می توانند کمک کار بسیار بزرگی برای امدادگران جمعیت هلال احمر باشند.
کد خبر: ۴۷۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 09 August 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری  تابناک، محمدرضا امیریان در نشستی خبری با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه در استان افزود: مسئولیت کاری در جمعیت هلال احمر با مسئولیت های اجتماعی یک خبرنگار همخوانی های بسیاری دارد.
 
 
وی خاطر نشان کرد: در سطح کشور و در استان کرمانشاه همواره شاهد حوادث و مشکلات بسیاری هستیم  معتقدیم که اگر اصحابه رسانه به موقع اطلاع رسانی کنند، می توانیم خدمات رسانی و امدادرسانی بهتری داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد:تصمیم داریم تیمی از خبرنگاران استان را پس ازگذراندن آموزشهای لازم تحت عنوان خبرنگاران بحران در هنگام حوادث و بحرانها در کنار جمعیت هلال احمر استان داشته باشیم.

 
امیریان تصریح کرد:برای افزایش دانش و آگاهی مردم از تهدیدها و خطرات احتمالی اقدام به اجرای دوره های آموزشی خانه خانه در قالب طرح خادم کرده ایم که در همین راستا سال گذشته امدادگران ما با مراجعه به درب خانه  6500 خانوار سطح استان و در حد چند دقیقه آموزشهای اولیه را به سرپرستان خانوار ارائه دادند و از آنها خواسته اند از دوره های آموزشی رایگان مراکز هلال احمر استفاده کنند، اما متاسفانه مردم استان استقبال خوبی از این طرح نداشته اند و امسال نیز در نظر داریم به 19 هزار خانوار استان این آموزشها را ارائه دهیم.
 
وی ابراز داشت:اولویت اول استان در سوانح و حوادث، تصادفات جاده ای است،و به صورت میانگین در چند ماه گذشته حداقل روزی یک تا دو مورد فوت ناشی از تصادفات داشته ایم، لذا از رسانه ها انتظار داریم در این راستا ورود کرده و با اطلاع رسانی و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به این مسائل بیشتر بپردازند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار