فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان محموله 20 تنی میلگرد خبر داد و گفت: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال ارزیابی شده است.
کد خبر: ۴۸۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 03 September 2017
به گزارش  خبرنگارخبرگزاری تابناک ، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال مراجعه راننده یک دستگاه کامیون به پاسگاه انتظامی "قزانچی" مبنی بر سرقت 20 تن میلگرد توسط سارقان و رهاکردن وی و خودرویش در حوالی این پاسگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی محل دپوی محموله سرقتی در یکی از انبارهای شهر کرمانشاه شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: عوامل انتظامی پس از ورود به انبار مورد نظر، یک فروشنده اموال مسروقه را حین معامله محموله سرقتی دستگیرکردند.

سردار امان اللهی ادامه داد: شخص مالخر در بازجویی های پلیس اعتراف کرد که اموال مسروقه را از شخص دیگری خریداری کرده است، بنابراین پس از شناسایی محل اختفای مالخر، وی نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه سارقان برای اینکه ردی از خود باقی نگذارند، محموله را طی دو مرحله به فروش رسانده اند، گفت: چهار سارق در این ارتباط شناسایی و در یکی از محلات شهر کرمانشاه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ارزش محموله سرقتی هفت میلیارد ریال ارزیابی شده است، خاطرنشان کرد: شش متهم این پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار