مراسم گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از بهورزان نمونه با اهداء هدایا و لوح تقدیر با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین و126 بهورز در شهرستان سنقرو کلیایی برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 14 September 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری  مراسم گرامیداشت روز بهورز و تجلیل از بهورزان نمونه با اهداء هدایا و لوح تقدیر با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین و126 بهورز در شهرستان سنقرو کلیایی برگزار شد.

امام جمعه سنقرو کلیایی در مراسم گرامیداشت روز بهورز، اهمیت کار بهورزان و ارائه خدمات بهداشتی آنها را در روستاهای محروم مثبت دانست و گفت: تمامی تلاشها، عمل صالح، ایمان و اعتقادات و افکار ما برای این است که در مسیر رشد وهدایت ازسوی خداوند قرار بگیریم.

حجت الاسلام مجید صفدری دنیای امروز را به مانند دریای متلاطم و نا آرام دانست و گفت: کسانی در این دنیای پر تلاطم آرامش خواهند داشت که دارای اعتقادات قوی باشند و کارهایشان که بزرگترین آنها خدمت به مردم است برای رضای خداوند باشد.

وی گفت: نگاه دینی در این دنیا  زندگی را با آرامش و لذت بخش و راحت پیش می برد و اگر تلاش کنیم خدمت ها الهی باشد، سعادت دنیا و آخرت تضمین می شود.

فرماندار سنقرو کلیایی نیز با قدردانی از زحمات بهورزان، سلامت و امنیت را دو محور اساسی و شاخص های اصلی زندگی در جامعه عنوان کرد.

یاور محمدی با بیان اینکه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل کمبودها میزان مرگ و میر مادران و نوزادان در مناطق محروم بخصوص روستاها بسیار نگران کننده بود گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی سیاستهای جمهوری اسلامی ایران  با ایجاد بستر مناسب د رراستای ارتقاء سطح بهداشت و درمان، تحول عظیمی در میزان امید به زندگی درکشور بخصوص روستاها بوجود آورد.

وی اهمیت پیشگیری از ابتلا به بیماریها را تشریح کرد و گفت: تغییر در رفتار و نگرش مردم نسبت به توصیه های پزشکی از قبیل نوع تغذیه، عدم استعمال دخانیان، ورزش و... موجب پیشگیری از بیماریها، تقویت منابع مالی دولت، کاهش هزینه های درمان و افزایش درآمد خانوارها را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار سنقرو کلیایی تلاش دستگاههای ذیربط برای ایجاد تغییر رفتار در مردم را ضروری دانست و هم افزایی بهورزان با شوراها، دهیاران، مدیران مدارس و مروجان کشاورزی در روستاها را مورد تاکید قرار داد.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار