استاندار با بیان اینکه نیروی انتظامی برای کشور رحمت است.گفت: نیروی انتظامی با کمترین امکانات و تعدد در حوزه وظایف و مأموریت ها، عملکرد قابل قبولی داشته است .
کد خبر: ۵۰۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 11 October 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، "هوشنگ بازوند" در دیدار با سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک هفته ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی برای کشور رحمت است ،گفت: پشت صحنه زندگی هر فردی، اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی قرار دارد، با این وجود مردم کمتر در جریان این فعالیت های گسترده هستند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: نیروی انتظامی با کمترین امکانات و تعدد در حوزه وظایف و مأموریت ها، عملکرد قابل قبولی داشته است و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

بازوند خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه از امنیت مطلوبی برخوردار است و احساس امنیت در این استان از منظر افرادی که خارج از کرمانشاه زندگی می کنند، مطلوب ارزیابی شده است.

وی بر تقویت فرهنگ کار و سرمایه گذاری تأکید کرد و گفت: در تمام دنیا برای آبادانی و توسعه، عنصر کار را مدنظر قرار می دهند؛ لذا برای خروج از آسیب ها و معضلات موجود می بایست فضای استان را مثبت جلوه دهیم.

استاندار کرمانشاه در پایان با یادآوری این مطلب که تعدد وظایفی که برعهده نیروی انتظامی بسیار زیاد است، تصریح کرد: خانواده کارکنان نیروی انتظامی نیز نسبت به سایر دستگاه ها، شرایط سخت تری دارند که برای این عزیزان آرزوی سعادت و سلامتی داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار