رئیس انجمن سینمای استان کرمانشاه، از برگزاری جشنواره فیلم های ۹۶ ثانیه‌ای با موضوع اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 29 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، به نقل از مهر کامران رضایی از برگزاری جشنواره فیلم های ۹۶ ثانیه‌ای با موضوع اقتصاد مقاومتی در استان کرمانشاه و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان استان خبر داد.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۳۰ آذر ماه اعلام کرد و افزود: ای جشنواره اواسط دی ماه و پس از انتخاب و داوری آثار برگزار می شود و طی مراسمی از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

رئیس انجمن سینمای استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به رشد روز افزون فضای مجازی و قابلیت دسترسی آن، تمام اقشار جامعه فیلم‌های منتخب با زمان کوتاه قابلیت تکثیر و انتشار در چنین فضایی را خواهند داشت.

وی افزود: همچنین اعلام شعار سال ۹۶ از سوی مقام معظم رهبری دلیل انتخاب زمان فیلم‌ها برای تولید و ارائه است و فیلمسازان سراسر استان می توانند آثار خود را تا پایان مهلت به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

رضایی آدرس دبیرخانه جشنواره را  کرمانشاه- بلوار مصطفی امامی- جنب کتابخانه امیر کبیر- انجمن سینمای جوان کرمانشاه را برای ارسال آثار اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۸۳۳۸۲۴۸۴۷۱-۰۸۳۳۸۲۴۸۴۷۲  تماس حاصل کنند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار