معاون اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بیشترین تخلفاتی که در بازار کرمانشاه صورت می‌گیرد، مربوط به نانوایی‌ها است.
کد خبر: ۵۱۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، جلال عزتی با اشاره به آمار بالای تخلفات در بازار کرمانشاه، اظهار کرد: 90 درصد تخلفات در واحدهای صنفی بدون مجوز رخ می‌دهد.

وی از وجود 20 تا 24 هزار واحد صنفی بدون جواز در کرمانشاه خبر داد که رقم قابل توجهی است.

معاون اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیشترین آمار مربوط به واحدهای صنفی بدون مجوز را نیز مربوط به اصنافی از جمله تعمیرکاران اتومبیل دانست که نیازمند تخصص هستند.

عزتی در خصوص تخلفات موجود در بازار کرمانشاه نیز یادآوری کرد: طی پنج سال اخیر بیشترین تخلفات مربوط به خبازی‌ها و عمدتا تقلب و کم فروشی بوده است.

به گفته این مسئول، پس از خبازی‌ها بیشترین تخلف مربوط به واحدهای فروش لباس و پوشاک است که گرانفروشی و یا عرضه پوشاک خارجی دارند.

وی در ادامه به وضعیت رسیدگی به تخلفات پزشکان در کرمانشاه نیز اشاره و عنوان کرد: اولین استانی هستیم که زیرمیزی را به صفر رساندیم.

معاون اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخوردهای جدی و قاطعی که با پزشکان متخلف در سال‌های گذشته انجام شده یاد کرد و ادامه داد: طی دو سال اخیر هیچ موردی از زیرمیزی نداشتیم و انتظار داریم اگر مردم موردی از تخلف را مشاهده کردند حتما به ما اطلاع دهند. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار