فرمانده۹۹ انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حساسیت ماموریت های ناجا، گفت: آموزه های اسلامی همواره سرلوحه کار پلیس در برقراری نظم و امنیت محسوب می شود.
کد خبر: ۵۴۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 24 December 2017
به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللی" در دوره بصیرت افزایی کارکنان انتظامی استان، اظهارداشت: پرسنل نیروی انتظامی همواره به واسطه خدماتی که به مردم ارائه می دهند، پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود. 
وی با بیان اینکه پرسنل نیروی انتظامی همواره باید اخلاق مدار باشند، گفت: رعایت اخلاق اسلامی و آموزه های دینی سرلوحه کار نیروی انتظامی قرار دارد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: چه امروز مي تواند همه مؤلفه هاي ايجاد حکومتي اسلامي و امنيتي پايدار را برقرار کند و ما را در برابر هجمه هاي گوناگون دشمن حفظ كند، اطاعت محض از رهبري است و اين تحقق پيدا نمي کند مگر با بصیرت که با معنويت و ايمان سر منشا داشته باشد. 

سردار امان اللهی لازمه مقابله با فتنه و توطئه هاي دشمن را داشتن بصيرت و جريان شناسی دانست و افزود : بصریت مردم ایران اسلامی و تبلور ميثاق مردم با ولايت فقيه است که تو طئه های دشمنان این نظام مقدس را خنثی می کند. 

وی در بخش دیگری از صحبت ای خود با بیان اینکه مشارکت مردمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: پليس اجتماع محور به عنوان مهمترين سازمان نظارت و كنترل اجتماعي در راستاي پاسخ به نياز اساسي يعني حفظ امنيت اجتماعي، طراحي و برنامه ريزي شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار