فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت: به منظور اسکان مردم آسیب‌دیده در شرایط بحرانی از قبیل وقوع زلزله، جانمایی سایت اسکان اضطراری در دستورکار ستاد مدیریت بحران شهرستان سنقروکلیایی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۴۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 24 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،یاور محمدی از جانمایی سایت اسکان اضطراری بحران در سنقروکلیایی خبر داد و اظهار داشت: در شرایط کنونی به فکر شناسایی اماکنی که به نحوی در آینده ممکن است برای اسکان اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد هستیم.

فرماندار سنقروکلیایی با اشاره به اینکه شهرستان سنقروکلیایی از مناطقی است که امکان وقوع زلزله در آن بسیار بالا است و این امرضرورت احداث سایت اسکان اضطراری را بیشتر می‌کند گفت: جانمایی برخی از مناطق این شهرستان برای احداث سایت اسکان اضطراری در دستورکار و مورد شناسایی قرار گرفته اما بحث تملک و بودجه آن باید مورد توافق قرار بگیرد.

محمدی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در ایام زلزله داشتیم مردم حاضر نبودند از محل زندگی خود دور شوند عنوان کرد: باید اماکنی برای ایجاد این سایت در نظر گرفته شود که به محل سکونت زندگی این افراد نزدیک باشد تا بتوانند ارتباط خود را با محل زندگی خود ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه در مناطق بافت فرسوده که نقاط آسیب‌پذیر است سایت اسکان اضطراری باید به این نقاط نزدیک باشد اظهار کرد: لازمه این کار ایجاد زیر ساختهایی از قبیل تسطیح و شن‌ریزی، پیش‌بینی تأمین آب و هدایت فاضلاب، برق و سرویسهای بهداشتی و کنترل بهداشت محیط با بهره‌گیری از تمامی ظرفیتهای موجود در شهرستان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار