کرمانشاه- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود تعداد ۸ هزار و ۷۸۹ پرونده تخلف اقتصادی به شعب تعزیرات حکومتی استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 31 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی از ورود تعداد ۸ هزار و ۷۸۹ پرونده تخلف اقتصادی به شعب تعزیرات حکومتی استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: طی این مدت تعداد ۸ هزار و ۷۸۹ پرونده تخلف اقتصادی، کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت توسط دستگاه های نظارتی به این اداره کل ارسال و برای این متخلفان علاوه بر ضبط کالا مبلغ ۸۶۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۹۰ ریال جریمه نقدی صادر شده است ...

وی به جزئیات پرونده ها نیز اشاره کرد و گفت: از این تعداد پرونده وارده به شعب تعزیرات حکومتی تعداد ۶ هزار و ۸۷۲ فقره در بخش کالا و خدمات بوده که ۱۰۰ درصد پرونده مختومه شده است.

جودکی از صدور۸۵ میلیارد و ۷۳۹ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۷۲۱ ریال جریمه برای متخلفان اقتصادی در بخش کالا و خدمات خبر داد و افزود: بیشترین فراوانی تخلف در این حوزه مربوط به عدم نصب نرخنامه، گرانفروشی و کم فروشی است.

وی به عملکرد این اداره کل در بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده های قاچاق وارده به تعزیرات حکومتی یک هزار و ۴۹۸ فقره بوده و ۱۰۰ درصد پرونده ها مختومه و علاوه بر ضبط کلیه کالا های مکشوفه مبلغ ۷۷۳ میلیارد و ۷۶۹ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۸۶۹ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت برای قاچاقچیان صادر شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین آمار پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی را ۴۱۹ فقره عنوان و تصریح کرد: برای تخلفات مزبور مبلغ ۹۲۱ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۵۰۰ ریال محکومیت صادر شده و ۱۰۰ درصد پرونده های وارده مورد رسیدگی شده است.

وی در پایان با اعلام شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات همشهریان محترم است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار