مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه قاچاق در استان خبر داد و گفت: یک قاچاقچی در این زمینه دستگیر شده است.
کد خبر: ۵۴۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 04 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، از دستگیری یک قاچاقچی تلفن همراه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: از این فرد ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه خارجی و قاچاق کشفشد.

وی تصریح کرد: پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا در حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های غربی کرمانشاه به یک خودرو مظنون و پس از اعلام علائم هشدار دهنده پلیسی واخطار ایست به خودرو، در بازرسی از آن تعداد ۱۵۰ دستگاه تلفن همراه که به طرز ماهرانه‌ای جا سازی شده بود، را کشف کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از دستگیری قاچاقچی، پرونده وی تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ادامه داد: پس از ارسال پرونده، یکی از شعب مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی در مقام رسیدگی برآمد و پس از تحقیق و تفهیم بر اساس اظهارات متهم، مستندات موجود درپرونده و عدم ارائه مدارک مثبته، وی را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۱ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۱۴۷ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار