فرمانده انتظامی شهرستان روانسر گفت: آمار سرقت‌ها در نیمه نخست فروردین ۱۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان کاهش داشته است.
کد خبر: ۵۸۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 05 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد قنبری" اظهار داشت: این کاهش محسوس سرقت‌ها در نتیجه افزایش گشت‌های انتظامی و شناسایی و کنترل مناطق جرم خیز و محل‌های که در سنوات گذشته مورد سرقت قرار گرفته رخ داده است.

وی، کنترل مجرمین سابقه دار و دستگیری سارقان را از دیگر عوامل موثر در کاهش سرقت‌ها عنوان و اظهار کرد: در عین حال سعی شد تا در تاکتیک‌های پلیسی و هدایت عوامل گشت نیز تغییراتی داده شود.

سرهنگ قنبری خاطرنشان کرد: همچنین در ۱۵ روز نخست سال میزان کشفیات مواد مخدر نیز با رشد ۱۰۰ درصدی روبرو بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر تاکید کرد: پیشگیری از وقوع سرقت، دستگیری سارقان و مبارزه با معتادان و مواد فروشان یکی از رویکرد‌های اصلی پلیس روانسر در سال جدید است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر در این شهرستان اجرا و خوشبختانه نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

سرهنگ قنبری در پایان از همشهریان خواست با استفاده از مشاره ۱۲۸ پلیس را در برخورد قاطع‌تر با این پدیده شوم اعتیاد یاری و در صورتی که نیاز به کمک پلیس داشتند با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار