اولین كاروان فروشگاهی سیار تنظیم بازار در استان كرمانشاه افتتاح شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:اولین كاروان فروشگاهی سیار تنظیم بازار در استان كرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۶۱۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 31 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر شهبازی در حاشیه  افتتاح کاروان فروشگاهی سیار طی سخنانی گفت: این کاروان با محوریت حمایت از کالای ایرانی و توزیع عادلانه اقلام اساسی غذایی در مناطق کم برخوردار ساخته و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه کاروان فروشگاهی سیار برای اولین بار در کشور و در استان طراحی و ساخته شده افزود: در حال حاضر 20 دستگاه از این کاروان فروشگاهی سیار در دست ساخت بوده که می تواند 40 نقطه از شهر را که دسترسی کمتری به فروشگاههای اقلام اساسی دارند را پوشش دهد.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت این کاروان فروشگاهی سیار یخچالهای استاندارد برای نگهداری گوشت مرغ و قرمز، روغن و سایر اقلام غذایی مناسب می باشد.

شهبازی در خصوص نحوه خدمت رسانی این کاروان سیار تصریح کرد: این کاروان سیار دارای دو دریچه هست که یکی قسمت فروش ارائه اقلام غذایی به بانوان و دیگری مربوط به  آقایان هست.

شهبازی اضافه کرد: این کاروان به صورت کاملا مدرن هست و در مواقعی که در منطقه ای بحرانی رخ دهد که نیاز به خدمات رسانی غذایی سیار هست مانند مناطق زلزله زده از آن می توان برای خدمات رسانی استفاده کرد.

گفتنی است کاروان فروشگاهی سیار مدرن توسط شرکت الغدیر که یکی از خدمات دهندگان توزیع اقلام اساسی در استان هست هزینه و اجرا شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار