نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، عملکرد پلیس را در سطوح مختلف مطلوب ارزیابی واز تلاش های کارکنان انتظامی استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۱۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 09 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، "حسن سلیمانی" در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان کنگاور، اظهار داشت: مهمترین وظیفه سبزپوشان نیروی انتظامی تامین امنیت شهروندان و کرامت انسانی است که خوشبختانه ماموران پلیس در هر دو موضوع عملکرد خوبی داشته اند.

وی ادامه داد: اقدام ماموران پلیس در مسائل پیش امده طی یکسال اخیر در جامعه به گونه ای بود که هم امنیت جامعه حفظ شد و هم عوامل ضد انقلاب و رسانه های بیگانه نتوانستند شیطنت به خرج دهند

سلیمانی تصریح کرد: خوشبختانه امروز مردم همکاری بسیار خوبی با پلیس دارند به گونه ای که در سایه همین همکاری ها شرایط بسیار خوبی از لحاظ امنیتی ایجاد شده است.

این نماینده مجلس یادآور شد: امنیت مطلوب استان کرمانشاه در کنگاور نیز مشاهده می شود که این امر به خاطر تلاش هیا شبانه روزی ماموران انتظامی این شهرستان است.

وی در پایان اظهار داشت: ماموران جان برکف انتظامی با تمام وجود برای امنیت جامعه و رفاه حال مردم تلاش می کنند که جای قدردانی دارد.

سلیمانی همچنین در تماس تلفنی با سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تدابیر وی در راستای ایجاد امنیتی پایدار در استان و شهرستان کنگاور تجلیل کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار