فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ماده شش از آیین نامه مذکور صراحا" اعلام نموده، در صورت اخذ وجه و صدور بلیت، شرکت یا مؤسسه مکلف به ارائه سرویس حمل و نقل و رساندن مسافر به مقصد مندرج در بلیت می‌باشد.
کد خبر: ۶۵۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 05 September 2018

فریبرزکرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: طبق ضوابط حمل و نقل مسافر، آیین نامه اجرایی و قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ناوگان مسافربری مؤظف به رساندن مسافرین به مقصد ذکر شده در بلیت‌های صادره توسط شرکت‌ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت هرگونه تخلف از سوی شرکت یا رانندگان ناوگان عمومی مسافربری و عدم رساندن مسافرین به مقصد مقرر، مسافران می‌توانند ضمن اطلاع و اعلام شکایت خود از راننده ناوگان مربوطه به مسئولین این اداره کل، خواستار حقوق قانونی خود در این خصوص شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تاکید کرد: پس از ثبت شکایت مسافر از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۳، یا مراجعه حضوری به نماینده این اداره کل مستقر در پایانه شهیدکاویانی و بررسی‌های لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهی مناسب و تضییع حقوق مسافرین در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی می‌گردد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار