استاندار کرمانشاه گفت:دستگاه هایی که تا پایان مهرماه عملیات بازسازی ساختمان های آسیب دیده خود را آغاز نکنند، اعتبار آن ها را برگشت می دهیم. همچنین گزارش عملکرد آن ها به وزارتخانه هایشان منعکس می شود.
کد خبر: ۶۶۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 06 October 2018

 

به گزارش خبرنگار تابناک، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: در کشورهای توسعه یافته زیرساخت ها توسط بخش خصوصی ساخته می شوند. حتی در کشوری مانند عراق نیز پروژه فرودگاه کربلا با مشارکت سرمایه گذاران سرمایه گذارانی از کشورهای مختلف در حال انجام است.

وي خاطر نشان کرد:در کشور ما نیز دولت دیگر توان مالی برای اجرای بسیاری از پروژه ها را ندارد و پروژه هایی مانند، سد، فرودگاه، آزادراه و راه آهن باید با مشارکت بخش خصوصی ساخته شوند‌.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: سد مخزنی بیستون یک طرح بسیار خوب است که بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای آن اعلام آمادگی کرده است که این شکل از مشارکت، مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.

بازوند تصریح کرد: دستیابی به یک جایگاه مناسب در بودجه ۹۸ مستلزم یک تلاش شبانه روزی از سوی دستگاه های مختلف است.

وي افزود: در همین راستا ستاد پیگیری بودجه سال ۹۸ با حضور مدیران ارشد استان و مدیران کل دستگاه ها از پنج شنبه آغاز به کار می كند لذا دستگاه ها باید برنامه های خود را برای افزایش بودجه استان ارائه دهند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار