معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بااشاره به شکل گیری شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در ستاد کل نیروهای مسلح، عنوان کرد: این ستاد را تا سطح همه یگان‌ها تسری خواهیم داد.
کد خبر: ۶۷۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 24 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، محمود صفری امروز(دوم آبان) در مراسم معارفه دادستان نظامی استان کرمانشاه، به نیاز هر جامعه به عدالت اشاره کرد و ادامه داد: عدالت مایه شادابی و نشاط مردم، باعث توسعه کشورها و پیروزی بر دشمنان می شود.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح همچنین بابیان اینکه دشمن در شرایط کنونی جنگی تمام عیار را با انقلاب اسلامی آغاز کرده، گفت: دشمن درحوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باهدف ساقط کردن نظام، پول هزینه و کار می کند.

وی تاکید کرد: دشمن برای اینکه سرسپردگان خود را سرپا نگه دارد، نمی خواهد ایران در منطقه مطرح و قدرتمند باشد.

صفری بابیان اینکه لازمه مقابله با تحرک همه جانبه دشمن ایستادگی مردم ایران است، گفت: اگر بخواهیم آرمان های انقلاب تحقق پیدا کند، اخلاص، تلاش، مجاهدت، تکیه بر اراده و ایمان مردم لازم است.

وی درادامه باتاکید براینکه مقام معظم رهبری از دستگاه قضایی انتظار دارد که ملجا و پناهگاه مردم باشد، عنوان کرد: دستگاه قضایی باید به دنبال اجرای عدالت و پاکسازی محیط اداری از آلودگی ها باشد.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: رسیدگی دقیق و سریع به جرائم و اجرای حکم به موقع و مقتدرانه از دیگر انتظارات مقام معظم رهبری از دستگاه قضایی است.

وی غیرقابل نفوذ بودن در برابر وسوسه ها، پاک دست بودن، علو طبع، عدم پایمال شدن حق ضعیف و فقیر را از جمله انتظارات مردم از قضات خواند و گفت: مردم انتظار دارند که قضات صبور و دارای خُلق نیکو باشند، پرخاش نکنند، لجوج نباشند و شجاعانه و باشهامت نظر بدهد.

صفری همچنین از فرماندهان و نیروهای مسلح خواست که به موضوع پیشگیری از جرم در حوزه فعالیت خود توجه کنند و افزود: شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده و قرار است بزودی این ساختار را تا پائین ترین سطح یگان ها تسری دهیم.

وی افزود: هدف از تشکیل این شورا برنامه ریزی و انجام کارهای اساسی درحوزه پیشگیری است.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح توجه به آموزش و آگاه سازی نیروها و نیز هوشیاری بیشتر در شرایط فعلی که دشمن به دنبال ناامن کردن مرزها است را از دیگر درخواست های این سازمان از فرماندهان نظامی و انتظامی کشور عنوان کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار