رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت:۳۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مهرماه سالجاری در کرمانشاه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۷۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 28 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا دلیری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : در اجرای اقداماتی که پلیس مبارزه با مواد مخدر با رویکرد پاکسازی مناطق آلوده شهری و ضربه زدن به عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر به خصوص خرده فروشان در مهرماه سالجاری صورت گرفته است، در مجموع بیش از ۳۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: در این رابطه ۴۱۲ نفر از عاملین توزیع مواد مخدر در سطح استان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین تعداد ۱۸۷ نفر از معتادین متجاهر که برای شهروندان ایجاد مزاحمت داشته در این راستا دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

دلیری خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا تعداد ۱۱۸ طرح پاکسازی محله محور و کنترل محور مواصلاتی و ارتقا امنیت اجتماعی به مرحله اجرا در آمده و تعداد ۴ باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی، عناصر آن‌ها نیز روانه زندان شده و تعداد ۲۲ مکان که پاتوق و محل مصرف و توزیع مواد مخدر بوده نیز پلمب شده است.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار