رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از تکمیل و افتتاح تمام واحد‌های شهری در نیمه دوم سال ۹۸ در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 10 November 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، پرویز فتاح امروز شنبه در آیین افتتاح 2 هزار واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده  در این مناطق افزود:کل تعهد کمیته امداد امام خمینی(ره) در بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان ۲۵۰۰ واحد بوده است که خرداد ماه ۵۰۰ واحد و امروز نیز ۲هزار واحد در این مناطق افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه ما تمام تعهدی که در این زمینه داشتیم انجام دادیم،در اوایل وقوع زلزله آشفتگی‌هایی صورت گرافت که آن هم طبیعی بود امااین نظام اسلامی نشان داد به خوبی می تواند شرایط سخت را مدیریت کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت:کمیته امداد به هر خانوار زلزله‌زده ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض کرده است وتاکنون ۲۰۰۰ کامیون کالا از سراسر کشور به ارزش ۸۰ میلیارد تومان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

به گفته این منسئول،۶۰ میلیارد تومان هم کمک نقدی مردمی بوده است که به دست زلزله‌زدگان رسانده شد ه وقسمتی از کمک‌های مردمی به صورت نقدی بوده است که هنوز بخشی از آن در دست کمیته امداد است و تا تکمیل تمام خانه‌ها این مبلغ را در اختیار زلزله‌زدگان قرارمی دهیم.

فتاح تصریح کرد:بازسازی۶۰۰ واحد دامی در مناطق زلزله‌زده و ۶۳۰ واحد شهری نیز داریم که به مرحله سقف رسیده و تا خرداد۹۸ تکمیل میشود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار