استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: بدون شک سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان دارای اثرات مهم و تاثیرگذاری خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 03 August 2015
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ابراهیم رضایی بابادی در جلسه بررسی ارائه طرح ها و پروژه های مختلف برای تصویب در سفر رییس جمهور که با حضور مسوولین نهاد ریاست جمهوری در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد افزود: با توجه به مهمان نوازی و خونگرمی مردم کرمانشاه این سفر با خاطره خوشی برای رییس جمهموری همراه خواهد بود.

وی با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های مختلف استان در عرصه های مختلف اظهار داشت: ضرورت دارد که طرح ها و پروژه هایی در سفر رییس جمهوری به استان مورد بررسی قرار گیرند که منجر به پویایی و ایفای نقش برتر کرمانشاه شوند.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مجموعه ای از اقدامات و طرح هایی که قرار است در سفر دکتر روحانی به استان مصوب شود به دقت امکان سنجی شده اند زیرا در نظر داریم طرح هایی به تصویب برسند که شکوفایی هر چه بیشتر استان را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه طرح ها باید کاملاً کارشناسی شده و هدفمند باشند در زندگی مردم نیز تاثیرگذار باشند و استان در ابعاد و عرصه های مختلف از این سفر بهره مند شوند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به قابلیت های موجود در منطقه قصرشیرین گفت: ما به دنبال ایجاد منطقه آزاد تجاری و همچنین ایجاد بندر خشک در قصرشیرین هستیم و این طرح به همراه دیگر طرح های تاثیرگذار باید در سفر هیات دولت به استان به درستی تبیین گردند.

وی افزود: رویکرد و برنامه ما در ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین رونق اقتصادی، شکوفایی منطقه و کمک به توسعه صادرات است.

رضایی بابادی همچنین در این جلسه از شروع عملیات اجرایی پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی چهارم استان خبر داد.

در این جلسه عنوان شد که سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان ظرف دو تا سه ماه آینده انجام می شود و تا آن زمان طرح های قابل تصویب برای سفر مشخص می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار