مسابقات بین المللی سوکیوکوشین کاراته مردان و زنان روز پنجشنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه و با حضور 130 ورزشکار خارجی در کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 14 August 2015
مسابقات بین المللی کاراته قرار است طی امروز و فردا (21 و 22 مرداد) و در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شود.
مسابقات رده های سنی نوجوانان و جوانان امروز پنجشنبه و مسابقات رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان نیز فردا جمعه در دو بخش کاتا و کمیته برگزار خواهد شد.
قرار است مسابقات بخش بانوان در سرسرای شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه و مسابقات بخش آقایان نیز در سرسرای ورزشی حضرت امام (ره) واقع در بلوار طاقبستان برگزار شود.
در همین راستا رییس هیات کاراته کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مجموع حدود 610 کاراته کا داخلی و خارجی در مسابقات بین المللی سوکیوکوشین شرکت کرده اند که 130 نفر آنان ورزشکاران خارجی از کشورهایی نظیر چین، ژاپن، کره جنوبی، آذربایجان، هلند، کویت، امارات، مراکش، زیمباوه، پاکستان و افغانستان هستند.
ناصر محمدصالحی افزود: همچنین 480 کاراته کا داخلی نیز در این مسابقات شرکت کرده اند که 350 نفر آنان را ورزشکاران مرد و 130 نفر را نیز ورزشکاران زن تشکیل می دهند.
وی یادآور شد: در این مسابقات سه تیم از استان کرمانشاه نیز در هر رده سنی حضور دارد.
محمدصالحی یادآور شد: در مراسم اختتامیه این مسابقات استاد 'اویاشین' رییس جهانی سبک سوکیوکوشین و همچنین معاون سفیر ژاپن در ایران به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت.
در استان کرمانشاه بیش از 15 هزار کاراته کا فعالیت می کنند که بالغ بر 6 هزار نفر آنان بیمه شده هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار