دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از بهره‌برداری از چهار پروژه ورزشی در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۸۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 21 August 2015
بهمن اختیاری در این‌باره اظهارکرد: در ایام هفته دولت بیش از 300 برنامه در بخش های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی توسط اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان کرمانشاه به مرحله اجرا درخواهد آمد.

 اختیاری افزود: این برنامه ها در قالب مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه، دیدار با خانواده های شهداء و ایثارگران، برپایی جشن و مسابقات فرهنگی در طول هفته دولت است که با همکاری هیات های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان تابعه، سمن ها و سایر بخش های مختلف برگزار خواهند شد.

 وی تاکید کرد: این برنامه ها با شعار «دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم» به مدت 15 روز از ابتدای شهریورماه در استان کرمانشاه اجرا خواهند شد.

 دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، دیدار با خانواده های شهداء و ایثارگران جامعه ورزش استان و ادای احترام به مقام شامخ شهداء را دیگر برنامه این ستاد در گرامیداشت هفته دولت اعلام کرد.

 اختیاری همچنین افتتاح و بهره برداری از چهار پروژه سالن ورزشی سقف بلند مربوط به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را دیگر برنامه این اداره کل در هفته دولت اعلام کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار