ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تست کرونا برای مردم عادی نیست و فقط برای بیماران بستری در بیمارستان انجام می شود
کد خبر: ۸۲۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 01 March 2020

دکتر ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ۴۰بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان گلستان کرمانشاه بستری هستند که منتظر جواب آزمایشات آنها هستیم که سه مورد تست آزمایشات آنها مثبت است و ۱۰ نفر از بیماران بستری شده نیز پس از انجام مراقبت های درمانی مرخص شدند

وی افزود: خوشبختانه تا امروز مورد فوت شده بر اثر این ویروس در استان کرمانشاه نداشتیم و مواردی را که مشکوک بودند باید تست کرونا مثبت آنها را آزمایشگاه تشخیص دهد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: مشکل ماسک فقط مربوط به کرمانشاه نیست و این مشکلی است که کل کشور با آن مواجه هستند و با همکاری معاونت غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی طی چند روز آینده مرتفع خواهد شد. استفاده از ماسک برای هر فردی لازم نیست بلکه برای افراد بیمار و یا کسانی که مستقیم با بیمار ارتباط دارند ضروری است.

شکیبا در خصوص اینکه کرمانشاه مرکز تشخیص منطقه ای غرب کشور در تشخیص ویروس کرونا شده ابراز داشت: این هفته با پیک بیماری کرونا روبه رو هستیم و تمام تلاش مجموعه استان و دستگاهای اجرایی مقابله با این ویروس است.

وی در پایان گفت:کرمانشاه به عنوان قطب منطقه غرب کشور در تشخیص کرونا است،و از استان های همجوار نمونه های برای تشخیص این بیماری تحویل گرفته شده است که در آزمایشگاه جامع فرانس منطقه غرب کشور انجام می شود.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار