دبیر کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه اعلام کرد که در پنج ماه گذشته 25 شبکه فعال قاچاق سوخت، مهمات و مشروبات الکلی در استان کشف و متلاشی شده است.
کد خبر: ۸۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 06 September 2015
فرشاد رحمتی روز یکشنبه در حاشیه طرح شمارش تراکتورهای شهرستان ثلاث باباجانی که به منظور مبارزه با قاچاق سوخت انجام شد در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: از این شبکه های قاچاق یک هزار و 143 قبضه اسلحه و انواع مهمات، 400 هزار لیتر انواع سوخت و 12 هزار بطری مشروبات الکلی کشف شده است.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان از مبادی غیررسمی برای قاچاق استفاده می کنند گفت: استان کرمانشاه در موضوع قاچاق وضعیت بهتری نسبت به دیگر مناطق مرزی دارد.
دبیر کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه در باره طرح شمارش تراکتورهای ثلاث نیز گفت: به دنبال پایش کل ادوات کشاورزی استان هستیم و این طرح را نیز از این شهرستان شروع کردیم.
رحمتی هدف از اجرای این طرح را مبارزه با قاچاق سوخت در استان دانست و افزود: اولویت ما برای پالایش ادوات کشاورزی شهرستانهای مرزی است.
دبیر کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه ادامه داد: با اجرای این طرح از سوخت گیری بیش از حد مجاز جلوگیری می شود.
شهرستان ثلاث باباجانی با 38 هزار نفر جمعیت در 136 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار