رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور دو قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم آبهای آرام بانوان و آقایان کشورمان خبر داد و گفت: آنها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 07 September 2015
محمد سهراب بیگ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهلا بهروزی راد و محمدهادی جعفری دو قایقرانی هستند که در اردوی تیم آبهای آرام بانوان و آقایان کشورمان زیرنظر کادر فنی مشغول به تمرین هستند.

وی ادامه داد: بهروزی راد در پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی معلولین آبهای آرام از امروز (16 شهریور) تمریناتش را آغاز کرده و تا 26 شهریور در دریاچه آزادی تهران زیرنظر کادر فنی آغاز کرده است.

سهراب بیگ خاطرنشان کرد: قایقران کرمانشاهی و سایر نفرات دعوت شده خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که آبان ماه در اندونزی برگزار می شود آماده می کنند.

وی یادآور شد: بهروزی راد چندی پیش در مسابقات قهرمانی جهان موفق شد با صعود به مرحله فینال و قرار گرفتن در رده چهارم جواز حضور در مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل را کسب کند.

رییس هیات قایقرانی کرمانشاه همچنین با اشاره به حضور محمدهادی جعفری در اردوی تیم ملی آبهای آرام جوانان گفت: وی از 13 شهریور در اردوی تیم حاضر شده و تا اول مهر ماه نیز تمریناتش را پیگیری می کند.

سهراب بیگ خاطرنشان کرد: جعفری در بخش کایاک حضور دارد و خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می کند.

وی در پایان گفت: 18 نفر از قایقرانان استان کرمانشاه هم اکنون در اردوی تیمهای مختلف قایقرانی کشورمان حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار