فیروز دولتشاهی در گفتگو با تابناک:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی، هوای کرمانشاه امروز (چهارشنبه) نیمه ابری و در بعضی نواحی همراه با رگبار پراکنده باران و رعد و برق خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 28 April 2021

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی هوای استان کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) قسمتی تا نیمه ابری، در بعضی ساعات با وزش باد و رشد ابر به خصوص در نواحی شرقی با رگبار پراکنده باران و رعد و برق همراه خواهد بود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت از فردا تا روز شنبه پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود، اما در روز‌های یکشنبه و دوشنبه با گذر سامانه دیگر از شمال غرب کشور مجددا شرایط برای وقوع رگبار‌های متناوب بهاری همراه با وزش باد و رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی استان فراهم می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین دمای هوای روزانه کرمانشاه که در روز‌های پنج شنبه و جمعه مختصرا افزایش میابد، در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه مجددا کاهش خواهد یافت.

این مسئول خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ۱۳ و حداکثر ۲۷ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

دولتشاهی در پایان تاکید کرد: در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ۷ درجه سانتی گراد به عنوان سرد‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار