مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹ 23 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، پوریا جلالی عصر امروز پنجشنبه (سوم خرداد‌ماه) در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رؤسای انجمن‌های تخصصی هنری اظهار کرد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی همواره در راستای خدمت به مردم گام برداشتند و خستگی را به معنای واقعی کلمه خسته کردند و خداوند متعال پاداش و اجر این مجاهدت‌ها را با شهادت ایشان داد.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در روز میلاد امام رضا (ع) به مقام ریاست جمهوری معرفی شدند و در روز میلاد امام رضا(ع) به شهادت رسیدند و زندگی ایشان مأنوس با حضرت رضا(ع) بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم لحظه‌ای از پا ننشستند و برای حل مشکلات آنها در شهرها و روستا حضور یافتند و مردم نیز ایشان را دوست داشتند که نمود این علاقه و محبت در حضور مردم طی مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان بروز و نمود پیدا کرد.

وی ادامه داد: شهادت آیت‌الله رئیسی بار دیگر یاد و خاطره شهدایی همچون آیت‌الله بهشتی، مطهری و رجایی و باهنر را در میان مردم زنده کرد و به راستی ایشان سید الشهدای خدمت هستند و انقلاب اسلامی ایران دارای چنین الگوهای ممتازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا روز یکشنبه (ششم خردادماه) مراسم بزرگداشت شهید راه خدمت، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

جلالی خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، همچنین استاندار کرمانشاه و با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: در مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت انجمن‌های تخصصی فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با صدور بیانیه‌ای ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی مردم را به حضور پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار