رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی خبر داد؛
رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی گفت: طرح دولت برای درمان رایگان تمام کودکان زیر هفت سال دارای بیمه پایه در این مرکز درمانی با استقبال مردم مواجه شده و اثرات خوبی هم در سلامت عمومی داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶ 28 May 2024
فریبرز لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: این طرح درصد قابل توجهی از جامعه را تحت پوشش قرار می‌دهد و دلیل اصلی ارائه آن حمایت از طرح جوانی جمعیت است بر این اساس شرکت های بیمه‌ هم مکلف به پوشش صد در صدی خدمات بیماران هستند.

وی افزود: این طرح از اول اردیبهشت ماه امسال به صورت رسمی آغاز شده و قبل از آن زیرساخت‌های لازم در بیمارستان آماده شده بود؛ اکنون تمام کودکان که یکی از بیمه‌های پایه را داشته باشند بدون دریافت هیچ هزینه‌ای بابت جراحی، بستری و دارو درمان می‌شوند.
 
رئیس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با بیان اینکه تاکنون چنین طرحی که بیماران را به صورت رایگان تحت پوشش قرار دهد وجود نداشته است، تصریح کرد: در ادوار گذشته کودکانی که دچار بیماری‌های خاص بودند رایگان درمان می‌شدند اما طرح جدید شامل همه کودکان است.

وی ادامه داد: اکنون این بیمارستان به عنوان مرکز درمانی فوق تخصصی غرب کشور حتی از استان‌های همجوار پذیرش بیمار دارد و درمان تمام و کمال کودکان در این مرکز درمانی تاثیر خوبی در سلامت عمومی داشته است.

به گفته لطفی، بیمارستان فوق تخصصی دکتر محمد کرمانشاهی با ۱۸۲ تخت مصوب در شرایط عادی و تعداد تخت‌های بیشتر در زمان اوج بیماری‌های فصلی و همه‌گیر یکی از ۲۳ بیمارستان فوق تخصصی اطفال ایران است که اغلب رشته‌های فوق تخصصی کودکان را داراست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار