مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: باید نسل جوان را بهتر با اندیشه‌های امام(ره) آشنا کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹ 30 May 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محمد میرزایی با بیان اینکه باید جامعه به‌ویژه نسل جوان را با اندیشه و سیره امام(ره) آشنا کنیم، گفت: نباید بگذاریم اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و ابعاد مختلف شخصیت ایشان به فراموشی سپرده شود.

میرزایی با بیان اینکه امام راحل(ره) منشأ برکات فراوانی بوده، تاکید کرد: اگر ایشان نبود، اسلام و انقلاب اسلامی در منطقه و جهان عزت و اقتدار امروز را پیدا نمی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سالروز ارتحال امام(ره) فرصت خوبی برای تجدید پیمان با گفتمان و آرمان‌های ایشان است، تاکید کرد: باید نسل جوان و آینده ساز کشور را با ابعاد مختلف شخصیتی ایشان آشنا کنیم تا جوانانمان بدانند عزت و اقتدار امروز کشور را مرهون تلاش های مردی هستیم که با سردادن شعار «نه شرقی، نه غربی؛ جمهوری اسلامی» انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و هدایت کرد و با راهبری مدبرانه خود فرهنگ انقلاب اسلامی را نه فقط در ایران، بلکه در سراسر جهان گسترش داد.

میرزایی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه‌های جهانی شدن اسلام را فراهم کرد و امروز می بینیم که انقلاب اسلامی با نهادینه کردن تفکر مقاومت و ایستادگی دنیای استکبار را به لرزه درآورده است.

وی گفت: باید از فرصت های مختلف مثل ایام رحلت امام(ره) برای خوانش وصیت نامه و تالیفات امام(ره) استفاده کنیم تا جامعه را با شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف آشنا کنیم.

میرزایی تاکید کرد: باید جوانان را با سبک و سیره عملی امام راحل(ره) آشنا کنیم که در این راستا باید در برنامه تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان خوانش دیدگاه‌ها و تفکرات امام(ره) گنجانده شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار