معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افتتاح 47 طرح صنعتی و معدنی در استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 31 January 2016
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افتتاح 47 طرح صنعتی و معدنی در استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

مهندس محسن رستمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: دهه فجر امسال 47 طرح صنعتی و معدنی در استان به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای آنها 120 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: این طرح‌ها برای 800 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهند کرد.

به گفته این مسئول، طرح تولید میلگرد که متعلق به شرکت جهان فولاد است از مهمترین طرح‌هایی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار کرد: تمام ماشین‌آلات مورد نیاز این طرح توسط مجموعه جهان فولاد ساخته شده است.

رستمی به اشتغالزایی 200 نفری این طرح اشاره و یادآوری کرد: با اجرای طرح تولید میلگرد سیما فولاد، از واردات این محصول جلوگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سایر طرح‌ها نیز در بخش‌های مختلف از جمله صنایع فلزی، صنایع غذایی، کانی‎های غیرفلزی و ... هستند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: تعدادی طرح توسعه واحدهای بزرگ استان نیز در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گفته این مسئول، این طرح‌ها در شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه ،هرسین ،ثلاث‌باباجانی، گیلانغرب و اسلام آبادغرب افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار