تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران:
تنها نماینده بانوان ایران در رشته قایقرانی مسابقات پارالمپیک 2016 ریو گفت:برای حضور در این رقابت ها کاملا آماده و کسب مدال را نیز برای خودم دور از دسترس نمی دانم.
کد خبر: ۲۸۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 03 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛شهلا بهروزی راد پیش از اعزام به مسابقات پارالمپیک ریواظهار کرد: حدود یک سال و نیم است که تمرینات خود را برای حضوری قدرتمندانه در این رقابت ها آغاز کرده ام.
وی افزود: خوشبختانه هم اکنون در شرایط خوبی به سر می برم و مطمئنم با کمی تلاش بیشتر نسبت به مسابقات جهانی آلمان می توانم دست پر و با مدال به کشور باز گردم.
بهروزی راد خاطرنشان کرد: دررقابت های جهانی آلمان که حدود 2 ماه پیش برگزار شد رکورد 52 ثانیه و هشت صدم ثانیه به جا گذاشتم و در رده پنجم ایستادم در حالی که با نفر اول یک و شش دهم ثانیه و با نفر سوم تنها 33 صدم ثانیه اختلاف داشتم.
نماینده قایقرانی ایران در رقابت های پارالمپیک ریو خاطرنشان کرد:سعی می کنم در این مسابقات با کاهش این اختلاف به مدال برسم چرا که این توان و آمادگی را در خودم می بینم.
وی در پایان گفت: قایقرانانی از انگلیس، استرالیا، ایتالیا، رومانی،فرانسه،برزیل،آمریکا و کانادا مهمترین رقبای من در پارالمپیک برای کسب مدال به حساب می آیند.
مدال طلای مسابقات آسیایی سال 1390، مدال طلای مسابقات آسیایی ازبکستان 1392، مقام ششم مسابقات جهانی میلان 2015 و مقام پنجم مسابقات جهانی آلمان در سال 2016از جمله افتخارات شهلا بهروزی راد به شمار می رود.
بهروزی راد 24 شهریور مسابقات خود را آغاز می کند و در صورت راه یابی به فینال 25 شهریور برای کسب مدال تلاش خواهد کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار