نصب ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار، احداث حمام، توزیع وسایل گرمایشی، مخازن سوخت، پتو، چادر اسکان اضطراری، ساخت ۱۳۸ سکوی کانکس و نصب ۲۱۰ کانکس از اقداماتی است که توسط گروه جهادی شهید ذاکری شهرستان قشم انجام گرفته است.
کد خبر: ۵۴۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 02 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،، اعضای گروه جهادی شهید ذاکری از شهرستان قشم واقع در جنوب کشور، پس از وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری اخیر در استان کرمانشاه، عازم مناطق زلزله‌زده این استان شدند.

این گروه جهادی جنوب کشور پس از انجام عملیات شناسایی و بررسی مشکلات مناطق زلزله‌زده، نیازمندی‌های زلزله‌زدگان را شناسایی و در مرحله بعد اقدام به آغاز کمک‌رسانی کردند.

ارسال محموله‌های اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان و تیم‌های پزشکی برای انجام اقدامات پزشکی و درمانی رایگان به‌همت این گروه جهادی انجام گرفت و اقدامات عمرانی، فرهنگی و توزیع اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان در این راستا به اجرا درآمد.

نصب ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار در مناطق روستایی، احداث حمام، توزیع وسایل گرمایشی، مخازن سوخت، پتو، چادر اسکان اضطراری، سوخت، ساخت ۱۳۸ سکوی کانکس ثابت، نصب ۲۱۰ کانکس، اتصال انشعاب آب و برق محل اسکان موقت روستاییان از اقداماتی است که توسط گروه جهادی شهید ذاکری از شهرستان قشم انجام گرفته است.

گروه جهادی شهید ذاکری از شهرستان قشم همچنین اجرای برنامه‌های حمایتی برای بازگشت به شرایط عادی افراد آسیب‌دیده در زلزله اخیر استان کرمانشاه را نیز به اجرا درآوره است و در این زمینه جلساتی برای ساکنان مناطق زلزله‌زده این استان برگزار شده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار