مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری تجمع بزرگ انزجار از اسراییل کودک کش در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 04 August 2015

به گزارش تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی‌اراکی با بیان این خبر افزود: این تجمع بعد از نماز مغرب و عشای امروز(13 مرداد) در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود.

به گفته حسینی اراکی تجمع بزرگ انزجار از اسراییل کودک کش در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استانهمچون امامزاده احمد(ع) سنقر، امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده مهدی(ع) هرسین، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور، امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان کرمانشاه وبقعه احمدبن اسحاق سرپل ذهاب برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هدف از برگزاری این تجمع را حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و افزود: محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به آتش کشیدن کودک 18 ماهه فلسطینی و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه این رژیم کودک کش اصلی ترین هدف برگزاری این تجمع است.

حسینی اراکی از مردم مومن و انقلابی استان کرمانشاه خواستبا حضور پرشوردر این تجمعانزجار خود را از جنایات رژیم صهیونستی اعلام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار