مهندس نیک کردار گفت: تجربه موفق بیمه حوادث روستاییان استان، قابلیت اجرا در سطح کشور را نیز داراست و کرمانشاه با پیشنهاد این طرح می تواند پرچمدار کارزار بیمه اجباری سراسری در کشور باشد.
کد خبر: ۱۵۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 06 January 2016
مهندس نیک کردار گفت: تجربه موفق بیمه حوادث روستاییان استان، قابلیت اجرا در سطح کشور را نیز داراست و کرمانشاه با پیشنهاد این طرح می تواند پرچمدار کارزار بیمه اجباری سراسری در کشور باشد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مجتبی نیک کردار در جلسه کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سخن می گفت در ادامه اظهار کرد: امروزه خطرات مختلفی همچون سیل، زلزله، آتش سوزی، سرقت و ... متوجه  شهروندان است، و در این شرایط برخورداری از بیمه مطمئن یک نیاز کاملاً ضروری است.

وی افزود: می توان با حداقل هزینه ها مردم را در برابر حوادثی همچون سیل، آتش سوزی، زلزله و ... بیمه کرد و تا در فردای وقوع حادثه به یکباره از هستی ساقط نشوند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: با تفاهمی که میان استاندار کرمانشاه و با بیمه ایران انجام شد تمامی خانه های روستایی استان با پرداخت تنها 12 هزار تومان در برابر سیل، زلزله و آتش سوزی بیمه می شوند که نیمی از این مبلغ نیز از محل اعتبارات دولتی پرداخت می شود.

مهندس نیک کردار ادامه داد: این تجربه موفق و کم نظیر می تواند در سطح کشور نیز اجرایی شود و زمینه ای را فراهم کرد تا تمامی هموطنان از پوشش بیمه ای برخوردار شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا مدیریت کرمانشاه این طرح پیشنهادی را برای رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت بحران کشور ارسال می کند تا در سطح کشور نیز اجرایی شود. مجلس شورای اسلامی می تواند با تمهیداتی اعتبارات لازم برای اجرای این طرح را تأمین کند و زمینه تحت پوشش قرار گرفتن همه هموطنان گرامی را فراهم کند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: با توجه به هزینه اندک این بیمه سراسری، بی گمان از سوی مردم نیز با استقبال روبرو خواهد شد و در عین حال موجب تقویت فرهنگ مشارکت نیز می گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار