مدیرکل امور دولت و لوایح وزارت دفاع گفت: به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و راه افتادن موج بیداری اسلامی و ترویج فرهنگ مقاومت خاورمیانه منطقه‌ای ناامن برای استکبار است.
کد خبر: ۱۹۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱ 16 March 2016
مدیرکل امور دولت و لوایح وزارت دفاع گفت: به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران و راه افتادن موج بیداری اسلامی و ترویج فرهنگ مقاومت خاورمیانه منطقه‌ای ناامن برای استکبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالقاسم اکبر نژاد در مراسم گرامیداشت یاد شهدای والامقام بمباران شیمیایی شهر نودشه در شهرستان پاوه که امروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام همچنانکه به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند با طرح‌ریزی و برنامه دقیق و هدفمند درصدد تجزیه جهان اسلام و به طور مشخص در خاورمیانه می‌باشند.

مدیر کل امور دولت و لوایح وزارت دفاع کشورهای مرتجع عربی منطقه را دست نشاندگان استکبار دانست و افزود: خاورمیانه منطقه‌ای راهبردی و مورد هدف استکبار برای نیل به مقاصد شوم مستکبران است و دشمن به دنبال تسلط بر منطقه است.

سردار اکبر نژاد انقلاب اسلامی ایران را مایه وحشت و رعب استکبار دانست و تصریح کرد: مستکبران جهان، جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین و مهمترین مانع برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه خاورمیانه می‌دانند و لذا به قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران واقف‌اند.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت: با پیروزی انقلاب دشمن با ترفندها و نیرنگ‌های گوناگون به دنبال براندازی نظام برآمدند و چیزی از پیروزی انقلاب نگذشته بود که غائله جنگ تحمیلی را راه انداختند.

مدیر کل امور دولت و لوایح وزارت دفاع تحریم‌های ظالمانه را بخشی دیگر از برنامه استکبار برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: دشمن به طور مشخص با برنامه‌ها و نقشه‌های گوناگون به دنبال براندازی نظام است.

موضوع ثبت بمباران شیمیایی شهر نودشه در تقویم ملی پیگیری می‌شود

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه اهمیت منطقه خاورمیانه را متذکر شد و گفت: در طول تاریخ تسلط بر منطقه خاورمیانه مهم‌ترین راهبرد استکبار بوده و در طول تاریخ راهبرد استعمار و استکبار سلطه بر خاورمیانه بوده چراکه خاورمیانه منطقه‌ای راهبردی به لحاظ سیاسی، نظامی و اقتصادی است.

سردار اکبر نژاد همچنین وجود ادیان مختلف همچون مسیحیت، یهودیت و دین اسلام و منابع غنی انرژی‌ در منطقه خاورمیانه را از دلایل توجه استکبار به این منطقه دانست و گفت: با وجود تلاش‌های مستکبران برای به آشوب کشیدن خاورمیانه اما به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راه افتادن موج بیداری اسلامی و ترویج فرهنگ مقاومت، خاورمیانه برای استکبار ناامن شده دیگر نقطه امن و تحت تسلط مستکبران نیست.

مدیر کل امور دولت و لوایح وزارت دفاع با محکوم نمودن جنایت متجاوزان در بمباران شیمیایی شهر نودشه، گفت: ترویج فرهنگ شهادت طلبی و اجرای برنامه‌هایی همچون برگزاری یادواره‌های شهدا سبب آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

سردار اکبر نژاد خواستار تدام برنامه‌هایی اینچنینی با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت شد و بیان کرد: بحث ثبت بمباران شیمیایی شهر نودشه در تقویم ملی را از طریق وزارت دفاع و سایر مبادی ذی‌ربط پیگیری خواهم نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار