معاون اجتماعی پیشگیری از جرایم دادگستری:
معاون اجتماعی پیشگیری از جرایم دادگستری استان کرمانشاه گفت: باید در سال آینده تمام تاکسی ها و سرویس های مدارس استان به سیستم هوشمند ردیابی مجهز شوند تا نظارت دقیقی بر سوار و پیاده شدن دانش آموزان از سوی والدین آنها اعمال شود.
کد خبر: ۲۹۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 15 September 2016
به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادی فر روز چهارشنبه در همایش ساماندهی سرویس های مدارس که در تالار شهید بهشتی برگزار شد؛ اظهار داشت: سرویس های ایاب و ذهاب مدارس مدرسه دوم دانش آموزان هستند پس باید در انتخاب راننده های دانش آموزان دقت و نظارت جدی صورت بگیرد.
مرادی فر به پیمانکاران تاکید کرد که در انتخاب راننده ها و شرایط سلامت آنها نباید خویشاوند گزینی و دوست گزینی کنند و اصلح ترین راننده ها را برای سرویس دانش آموزان انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته با همراهی آموزش و پرورش، دادگستری، نیروی انتظامی و دیگر نهادها تخلف خاصی از رانندگان سرویس مدارس در سطح استان مشاهده نشد؛ گفت: اگر از جانب راننده ای کوچکترین تخلفی صورت بپذیرد بی درنگ حذف خواهد شد.
مرادی فر با تاکید بر اینکه راننده ها باید بر سوار و پیاده شدن دانش آموزان نظارت داشته باشند، گفت: دانش آموزان امانت خانواده ها نزد آنها هستند و نباید در امانت خیانت کرد.
استان کرمانشاه 325 هزار دانش آموز و 28 هزار معلم دارد که در چهار هزار و 600 مدرسه مشغول به تحصیل و تعلیم هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار