در شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ؛
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روزگذشته؛ در شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ در تالار شهید آوینی؛ گفت: هدف از برگزاری این جشنواره بررسی مشکلات موجود در صنعت چاپ است.
کد خبر: ۲۹۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 19 September 2016
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روزگذشته؛ در شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ در تالار شهید آوینی؛ گفت:  هدف از برگزاری این جشنواره بررسی مشکلات موجود در صنعت چاپ است.مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روزگذشته؛ در شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ در تالار شهید آوینی؛ گفت:  هدف از برگزاری این جشنواره بررسی مشکلات موجود در صنعت چاپ است.


تابناک کرمانشاه- ابراهیم رحیمی با اشاره به این که صنعت چاپ زیر بنای حوزه فرهنگ است، افزود: در صنعت چاپ افراد پر تلاشی هستند؛ که چراغ این صنعت را با وجود مشکلات روشن نگه داشته اند.
وی بابیان این که در دوسال گذشته بیش از 20 مجوز چاپخانه در استان صادر شده، گفت: از جمله نیاز چاپخانه داران به حمایت مالی بانک ها برای در یافت تسهیلات کم بهره است؛ که عزم راسخ برای حل مشکلات حوزه چاپ و چاپخانه داران می باشد.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: چاپخانه داران با کمبود نقدینگی و همچنین فرسودگی دستگاه های چاپ روبرو هستند. این در حالی است؛ که سال گدشته 126 عنوان کتاب جدید در استان به چاپ رسیده، که در این صنعت بیش از 600 نفر به صورت مستقیم و بیش از 2 هزار نفر هم غیر مستقیم در این حرفه فعالیت دارند.
در پایان از پیشکسوتان و فعالان این صنعت؛ تجلیل شد. 
گزارش- حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار