امام جمعه گیلانغرب گفت: حماسه 9 دی تجلی حضور همه جانبه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از حریم ولایت است که باعث تثبیت انقلاب، نظام و کشور شد.
کد خبر: ۳۴۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 24 December 2016
 به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدطاها مهری روز شنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در گیلانغرب افزود: 9 دی در تقویم رسمی و تاریخ انقلاب به عنوان یکی از برگ های زرین به ثبت رسید و خلق حماست مردم در این روز پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است.
وی بیان کرد: در همه جریان های پس از انقلاب، تمام آشوب ها و توطئه های دشمنان با دست خداوند، یاری امام عصر (عج)، هدایت های خردمندانه رهبر معظم انقلاب، اقتدار نیروهای امنیتی و انتظامی و حضور به موقع مردم، خنثی و نقش برآب شده است.
امام جمعه گیلانغرب اضافه کرد: ایستادگی در برابر دشمن به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نعمت است و برهمین اساس دشمنان با قبول این اصل مهم در صدد ایجاد شکاف بین مردم، انقلاب و مسوولان هستند.
حجت الاسلام مهری گفت: حماسه 9 دی نباید دستخوش افکار سطحی جناحی شود و اگر کسی بخواهد این را به نفع جناح خاصی بهره برداری کند ، به امام ، شهدا، رهبری و ملت خیانت کرده است.
وی ادامه داد: 9 دی تجلی حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی و به همه کسانی که وفادار به آرمان های والای انقلاب هستند، تعلق دارد و در همین راستا وظیفه داریم، با بصیرت و صلابت این روز را گرامی بداریم.
وی از برگزاری آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنج شنبه در مسجد جامع شهر گیلانغرب خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار